Ofte stilte spørsmål

  1. Finner ikke konto: Jeg får meldingen finner ikke kontonår jeg forsøker å logge inn.

    Svar: Opprett en bruker og passord:

    1. Gå til forsiden.
    2. Trykk på Logg inn.
    3. Under den blå Logg på-knappen, trykk på lenken "Registrer deg nå". Følg anvisningen.

     

  2. Ukjent kontaktperson: Firmaet mitt er allerede registrert med "Ukjent" som kontaktperson.

    Svar: Ta kontakt på telefon eller e-post.

  3. Henting av tromler: Når hentes tromlene?

    Svar: Det avhenger av hvor i landet tromlene befinner seg. De aller fleste får frakttilbud i god tid før hentefristen.
    Dersom frakttilbudet uteblir kan du ta kontakt på telefon eller e-post, så hjelper vi deg.

  4. Frakte tromler selv: Jeg ønsker ikke å motta et frakttilbud, men vil kjøre tromlene til Dal med egen transport.

    Svar: Registrer tromlene inn på samme måte, men sett tilbudsdato fram i tid (31.12.9999) under tilbudsvilkårene på lagerplassen.

  5. Åpningstider: Fabrikken på Dal har åpent mellom 07-16 alle hverdager.

  6. Sluttoppgjør: Når mottar jeg sluttoppgjøret?

    Svar: Sluttoppgjøret mottas etter 60 dager.

  7. Godkjente trommeltyper: Hvilke tromler er godkjente i ordningen, og tar dere i mot alle typer tromler?

    Svar: Alle P og K-tromler er godkjente i returordningen, men vi tar i mot alle typer tromler. Tromler utenfor ordningen destrueres. Hvis du vil se detaljer om K-standarden ligger det mer informasjon i "K-Standarden" i fanen Informasjon.

  8. Firmaet har flere avdelinger: Mitt firma har mange avdelinger jeg ønsker holdes adskilt. Kan jeg registrere avdelingene separat?

    Svar: Ja, det kan du. For å gjøre dette kreves det at det er en kontaktperson på firmaets hovedkonto. Kontakt denne personen om at du ønsker en avdeling på kabeltrommel.no. I skjemaet for registrering kan du bruke underenhetens organisasjonsnummer i stedet for hovedenhetens. Etter registreringen, gå inn i "Min Informasjon" og legg til hovedenhetens orgnr i feltet "Orgnr. hovedkontor".